Cine de pe ContulMeu zice-acuma Premiul Meu... ?!

Ne bucură să anunțăm câștigătorii loteriei cu premii desfășurate pe platforma Contulmeu.lafantana.ro (hyperlink) Aceștia sunt  Marele premiu (Bicicleta Pegas Hoinar) – Cellutec ROM Cele două premii 2 (Rucsac KAFUNE) – Ipea Romania, respectiv KIT Xenon
Citeste mai mult

Beneficiile unei zone umede (infografic)

Calitatea vieții depinde de calitatea aerului și a apei, în strînsă legătură cu zonele naturale. Între acestea, zonele umede sînt adevărate rezervoare de biodiversitate și au importantă valoare ecologică, hidrologică, socială și economică.
Citeste mai mult


Arabica vs. Robusta? NU. Arabica ȘI Robusta!

Pentru că totul are legătură, în ceașca ta de cafea, cu cele două specii de cafea cultivate pe glob. De care sunt, de unde vin, ce adună din sol, ce adună din prăjire, ce-ți oferă la final, alături de alte boabe – toate aceste nenumărate variabile care fa
Citeste mai mult

Kafune - The Fun Coffee!

KAFUNE, brandul de servicii de cafea pentru toate segmentele de piață – home, B2B și HoReCa – este pregătit să iasă în lume, și o face prin campania „The FUN Coffee”.
Citeste mai mult





Training Challenge Romania

Training Challenge România şi La Fântâna te invită să accepți provocarea și să experimentezi noi aventuri alături de echipa Training Challenge® în tabara de fitness SPRING RENEWAL CAMP din 30 martie - 2 aprilie.
Citeste mai mult

Un cuplu de business – apa și cafeaua

Nu sunt „el” și „ea”, nu au gen, dar formează un cuplu puternic, interdependent și de nedespărțit. Produsele pe care se bazează serviciile La Fântâna, apa și cafeaua, reprezintă compania preferată a întâlnirilor.
Citeste mai mult

Cum punem punct lui 2016

Nu suntem doar mândri, ci de-a dreptul încântați de ceea ce a însemnat 2016 pentru La Fântâna și pentru clienții noștri. În acest an am reușit să răspundem așteptărilor exprimate de voi, clienții noștri și cei pentru care credem cu tărie în ceea ce facem.
Citeste mai mult















O oferta curata ca apa

Un om de vanzari bun cunoaste produsul sau serviciul pe care il ofera clientului, are incredere in el, il foloseşte chiar. Dar una din cele mai mari piedici pe care le poate intalni e neincrederea in ceva ce nu e foarte bine cunoscut si testat in piata.
Citeste mai mult



Apa iti da putere!

Campania „Apa iti da putere” s-a nascut in contextul sustinerii echipei de rugby CSA STEAUA de catre La Fantana. Rugbistii sunt sportivi masivi, adevarate masini consumatoare de energie, dar unele care functioneaza eficient pentru ca stiu sa alimenteze atat cat este nevoie pentru a functiona optim.
Citeste mai mult