Controlul relației cu noi la un click – sau un tap – distanță!

Controlul relației cu noi la un click – sau un tap – distanță!

 

Q: Cui se adresează această aplicație?

 

A: Aplicația My La Fantana se adresează tuturor clienților – persoane fizice și juridice - care beneficiază de serviciile companiei noastre, indiferent că e vorba despre servicii de apă, de cafea sau de ambele. Este o alternativă modernă, 100% digitală, la metodele tradiționale de comunicare dintre noi și clienții noștri.

 

Q: Ce propune clienților aplicația My La Fantana?

 

A: Aplicația propune clienților o modalitate prietenoasă și semnificativ mai eficientă de a comunica cu La Fântâna. Chestiuni precum gestionarea propriului contract (comenzi, informații financiare sau informații legate de termenii contractuali) sunt la un click – sau un touch - distanță. Cum timpul este important pentru toată lumea, La Fântâna a pus la dispoziția clientilor aplicația tocmai pentru ca accesul la informație să fie rapid și la îndemână. Telefoanele și emailul presupun mult mai mult timp – așadar, putem spune că principala propunere a aplicației este economia de timp.

 

Q: Ce capabilități oferă aplicația?

 

A: Ca să numim doar câteva dintre capabilități - folosind aplicația My La Fantana, clienții pot comanda produsele pe care le au în abonament, pot vedea și plăti facturi ori își pot consulta istoricul relației contractuale (atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere al consumului de apă sau cafea).

Se pot accesa, de pildă, informații ce permit clienților să vadă dacă serviciile de care beneficiază sunt corect dimensionate și potrivite propriilor nevoi.

De asemenea, având în vedere că numeroși clienți sunt conectați la Internet în cea mai mare parte a zilei, aplicația My La Fantana facilitează comunicarea rapidă prin intermediul interfeței care permite transmiterea directă a mesajelor către departamentul „Relații Clienți” al companiei.

 

Unde și cum pot clienții accesa aplicația?

 

A: Versiunea desktop a aplicației a fost lansată încă 2016 și a primit, în 2017, și un upgrade major la interfață și funcționalități. În momentul de față, aplicația e disponibilă și pentru posesorii de telefoane Apple, pe platforma Appstore, urmând ca într-un viitor apropiat să fie lansată și o versiune pentru terminalele Android.

Accesul în orice versiune a aplicației se poate face pe baza unui cont creat la cerere, printr-un apel la call-centerul nostru, 021.200.72.00.

 

Share: