• Acasa>
  • Cariere La Fantana – Alatura-te echipei noastre | La Fantana

Cariere La Fantana

Aici poti gasi pozitiile disponibile in echipa noastra. Alatura-te unui grup in care poti gasi oameni talentati si pasionati, care fac totul cu placere, implicare, responsabilitate si indrazneala!

Call Center/Customer Support Bucuresti Part/Full

Oferim bonusuri pentru atingerea obiectivelor de performanta si posibilitatea de a te dezvolta profesional intr-o companie - lider de piata.

Detalii job

Candidatul ideal

  • absolvent de studii superioare;
  • foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii;
  • vocabular bogat, fluenta si claritate in exprimare (scris si verbal);
  • rezistenta la stres si perseverenta;
  • adaptabilitate si spirit de echipa;
  • abilitati de invatare rapida a noilor informatii;
  • disponibilitate de lucru part time 10:00-16:30 sau full time;
  • entuziasm si atitudine proactiva.
 

Descrierea jobului

  • preluarea de apeluri telefonice si email-uri, rezolvarea sau redirectionarea catre alte departamente;
  • gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, reclamatii) venite din partea clientilor;
  • introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna.

Incarca CV-ul tau

Internship neplatit comunicare si marketing

Iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si relationare cu oameni de business si clienti. Vei fi implicat in tot procesul conturarii unei campanii de marketing.

Detalii job

Candidatul ideal

Te asteptam alaturi de noi daca:

  • ai terminat studiile sau inca mai ai un an sau doi pe bancile facultatii,
  • esti interesat de un internship full time, pentru o perioada de 3 luni in cadrul unei companii lider pe piata,
  • esti ambitios si dornic sa te dezvolti constant,
  • esti o persoana foarte bine organizata, cu reale capacitati de analiza si sinteza,
  • detii skilluri dezvoltate de comunicare si abilitati de lucru in echipa.
 

Descrierea jobului

Ca intern in departamentul nostru de Marketing te vei ocupa de:

  • mentinerea relatiei cu filialele din tara, gestionarea nevoii si distribuirea materialelor promotionale,
  • implicarea in organizarea evenimentelor de promovare ale companiei,
  • extragerea situatiei lead-urilor existente in sistem, si realizarea unei analize a statusurilor proiectelor.

 

Iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si relationare cu oameni de business si clienti.
Vei fi implicat in tot procesul conturarii unei campanii de marketing: de la stabilirea obiectivelor masurabile si analiza concurentei, la urmarirea indicatorilor de performanta si optimizarea lor.
Iti oferim posibilitatea dezvoltarii in cadrul unei echipe tinere, profesioniste.

Incarca CV-ul tau

Referent contracte Bucuresti - durata determinata 2 ani

Asteptam aplicatia ta, daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra.

Detalii job
Iti oferim un mediu de lucru stimulativ si tanar, training `on the job`, posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei si beneficii privind abonamente de apa/cafea la domiciliu.

Candidatul ideal

  • studii superioare in curs sau absolvite  (contabilitate, economie, juridic),
  • experienta in utilizarea unui sistem ERP reprezinta un avantaj, 
  • cunostinte de operare Word si Excel,
  • cunostinte medii de limba engleza,
  • bune abilitati de comunicare si organizare,
  • atentie la detalii, tenacitate si atitudine proactiva.
 

Descrierea jobului

  • actualizarea bazei de date cu clienti in Charisma, dupa verificarea pe site-ul Ministerului Finantelor,
  • verificarea si operarea actelor semnate cu clientii: contracte, formulare de proba, procese verbale, acte aditionale, 
  • realizarea de modificari privind adresele centralizatoare, de livrare, datele de contact ale clientilor,
  • emiterea documentelor care afecteaza stocul pentru clientii noi si existenti,
  • suspendarea clientilor rau-platnici,
  • rezolvarea solicitarilor si actiunilor transferate din alte departamente,
  • emiterea si verificarea periodica a rapoartelor, arhivarea contractelor si a actelor aditionale.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari Oradea

Reprezentant vanzari pentru divizia de Purificatoare BtoB care va lucra pe zona Bihor, Salaj, Satu-Mare.

Detalii job
Asteptam CV-ul tau, daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul vanzarilor catre clienti BtoB.

  • experienta in vanzari business (prezentare servicii, negociere, urmarire target valoric, cantitativ, incasari),
  • studii superioare in curs/absolvite,
  • permis de conducere, categoria B,
  • cunostinte MS Office, Outlook,
  • orientare spre rezultate si client,
  • abilitati de prezentare si negociere;
  • exprimare si tinuta business.
 

  • vanzarea serviciilor de apa si cafea conform target-ului stabilit,
  • prospectarea si identificarea de noi clienti,
  • identificarea persoanelor de decizie si stabilirea de intalniri,
  • promovarea imaginii si serviciilor companiei,
  • negocierea si incheierea contractelor cu partenerii.

Se ofera:

  • salariu fix, bonuri de masa si comisioane din vanzari,
  • contract de munca pe perioada nedeterminata,
  • abonament de apa/cafea la pret preferential,
  • mediu de lucru tanar si competitiv.

Incarca CV-ul tau

Senior Sales Representative HORECA Buzau-Focsani

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista, in cadrul careia sa iti pui in evidenta calitatile, asteptam CV-ul tau.

Detalii job
Suntem in procesul de marire a echipei de profesionisti din divizia HoReCa pe zona Buzau-Focsani, pentru promovarea serviciilor de cafea, apa si produse complementare.

Candidatul ideal

  • Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
  • Fire ambitioasa si foarte perseverenta;
  • Persoana dinamica, persuasiva, pozitiva, cu prezenta placuta;
  • Studii superioare absolvite;
  • Experienta de minimum 2 ani in vanzari HORECA;
  • Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
  • Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge targetul;
  • Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
  • Permis de conducere (cat. B) si disponibilitate de deplasare in teren, vizite la clienti.
 

Descrierea jobului

  • Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
  • Promovarea companiei si a gamelor de produse catre clienti (abonamente cafea Lavazza);
  • Crearea si dezvoltarea propriului portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu clientii sai;
  • Raspunderea de negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si de incheierea contractelor;
  • Comunicarea interna si mentinerea unei relatii de lucru constructive cu celelalte departamente;
  • Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
  • Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Se ofera:

  • Venituri atractive si recompensarea performantei;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Traininguri profesioniste in tehnici de vanzare si negociere servicii;
  • Mediu de lucru competitiv, dinamic, si oportunitati de dezvoltare și evolutie profesionala;
  • Masina si telefon de serviciu.

Incarca CV-ul tau

Tehnician aparate de cafea Ilfov

Va asteptam in echipa noastra pentru a va dezvolta cunostintele si abilitatile tehnice.

Detalii job
Postul presupune intretinerea aparatelor de cafea in depozitul din Oxigenului, Cernica.

Candidatul ideal

  • studii medii (specializare instalator reprezinta un avantaj),
  • experienta pe o pozitie similara,
  • carnet de conducere categoria B reprezinta avantaj,
  • bune abilitati de organizare,
  • capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
  • persoana dinamica, cu initiativa si cu spirit de echipa.
 

Descrierea jobului

  • rezolva solicitarile clientilor privind actiunile de service/ igienizare,
  • instaleaza purificatoarele de apa la sediile clientilor;
  • incaseaza contravaloarea actiunilor de service/igienizare efectuate.

Se incheie contract de munca pe 3 luni, cu posibilitate de prelungire pe nedeterminata, se ofera salariu fix, bonuri de masa si comisioane in functie de realizari.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari/Hunter Zalau

Recrutam Reprezentant vanzari pentru divizia de Purificatoare BtoB care va lucra pe zona Bihor, Salaj, Satu-Mare.

Detalii job
Hunter BtoB Zalau

Candidatul ideal

  • experienta in vanzari business (prezentare servicii, negociere, urmarire target valoric, cantitativ, incasari),
  • studii superioare in curs/absolvite,
  • permis de conducere, categoria B,
  • cunostinte MS Office, Outlook,
  • orientare spre rezultate si client,
  • abilitati de prezentare si negociere;
  • exprimare si tinuta business.

 

 

Descrierea jobului

  • vanzarea serviciilor de apa si cafea conform target-ului stabilit,
  • prospectarea si identificarea de noi clienti,
  • identificarea persoanelor de decizie si stabilirea de intalniri,
  • promovarea imaginii si serviciilor companiei,
  • negocierea si incheierea contractelor cu partenerii.

Se ofera:

  • salariu fix, bonuri de masa si comisioane din vanzari,
  • contract de munca pe perioada nedeterminata,
  • abonament de apa/cafea la pret preferential,
  • mediu de lucru tanar si competitiv.

Incarca CV-ul tau

Recruiter Bucuresti

Ne dorim coleg pasionat de recrutare si care sa isi doreasca construirea unei cariere in domeniu!

Detalii job
Asteptam cu interes sa faci parte din echipa noastra!

Candidatul ideal

Cautam la tine:
- sa fii absolvent studii superioare (de preferat sociologie, psihologie, economie);
- sa ai experienta de 1-2 ani in recrutare;
- sa ai cunostinte medii de limba engleza;
- sa fi lucrat la proiecte diverse de recrutare simultan;
- sa detii abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare;
- sa ai capacitate de observaţie şi analiză comportamentală;
- sa fii optimist, perseverent si dedicat.

 

Descrierea jobului

In echipa noastra, te vei ocupa de:
- implicarea simultana in mai multe proiecte de recrutare;
- conceperea atractiva a anunturilor de angajare;
- postarea anunturilor de angajare in conformitate cu cerintele companiei, accesand canalele favorabile gasirii rapide a candidatilor;
- screening de CV-uri, contactarea candidatilor pentru programarea interviurilor;
- sustinerea interviurilor telefonice pentru proiectele din filialele din tara si face to face pentru Bucuresti;
- realizarea de descrieri pentru candidatii selectati pentru short-list;
- mentinerea legaturii cu managerii de departamente;
- actualizarea bazei de date cu candidati.

Incarca CV-ul tau

Economist Cluj

Recrutam Economist pentru filiala din Cluj, trimite-ne CV-ul actualizat si vom lua legatura cu tine!

Detalii job
Te asteptam in echipa noastra!

Candidatul ideal

• absolvent studii universitare economice sau student in an terminal,
• experienta de 1-2 ani in contabilitate primara,
• cunostinte MS Office (Word, Excel),
• bune abilitati de comunicare si organizare,
• capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
• atitudine pozitiva si initiativa.

 

Descrierea jobului

• intocmirea si inregistrarea facturilor, notelor de receptie, bonurilor de consum,
• monitorizarea fluxului monetar si inregistrarea documentelor financiar-contabile,
• corelarea activitatilor de logistica cu activitatea economica,
• mentinerea relatiei cu banca,
• analizarea soldurilor clientilor,
• intocmirea situatiilor de inchidere de luna, de trimestru si an.

Incarca CV-ul tau

Consilier juridic junior - Bucuresti

Te asteptam in echipa noastra pentru a-ti incepe cariera in domeniul juridic alaturi de o echipa de profesionisti.

Detalii job
Consilier Juridic Junior

Candidatul ideal

- studii superioare in domeniul juridic;
- cunostinte juridice actualizate cu legislatia in vigoare (vom considera un avantaj daca ai experienta in domeniul juridic);
- cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Power Point);
- limba engleza la nivel conversational;
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- atitudine proactiva si atentie la detalii;
- disponibilitate pentru program full time, 9:00 - 17:30.

 

Descrierea jobului

Te vei ocupa de:
- intocmirea de acte cu caracter juridic cu clientii/partenerii La Fantana (contracte, convocari, notificari);
- introducerea datelor despre clienti pe Intranet si in softul Charisma;
- inregistrarea si arhivarea dosarelor si contractelor;
- verificarea contractelor comerciale incheiate cu clientii companiei;
- redactarea rapoartelor si situatiior solicitate de managerul departamentului;
- mentinerea legaturii cu colegii din departamentele companiei si oferirea de consultanta privind situatiile de natura juridica.

Oferim:
- training on the job;
- colegi energici si tineri;
- posibilitatea de a te dezvolta in cadrul liderului de piata din domeniul aprovizionarii cu apa si cafea in Romania;
- contract pe perioada nedeterminata si beneficii privind abonamente de apa/cafea la domiciliu.

Incarca CV-ul tau

Analist baze de date SQL Server - MSSQL

Dorim sa faci parte din echipa noastra si sa crestem impreuna!

Detalii job
Analist baze de date SQL Server - MSSQL

Candidatul ideal

  • MSSQL – cunostinte avansate de lucru cu proceduri stocate - reverse / forward engineering,
  • experienta in administrarea bazelor de date Microsoft SQL,
  • gandire analitica si capacitate de sinteza,
  • capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
  • persoana dinamica, cu initiativa, adaptabila lucrului in echipa.

 

Reprezinta avantaj daca aveti cunostinte referitoare la:

  • MSSQL Server Reporting & Integration Services, MSSQL Profiler
  • Visual Studio
  • Crystal Reports
  • experienta in utilizarea si suportul aplicatiilor de tip CRM/ERP (Charisma Enterprise)
  • replicarea bazelor de date
 

Descrierea jobului

  • dezvoltarea/modificarea procedurilor SQL actuale conform cerintelor de business,
  • transpunerea cerintelor de business in specificatii tehnice conform arhitecturii actuale a bazei de date,
  • dezvoltarea si implementarea rapoartelor noi conform specificatiilor,
  • implementarea si asigurarea suportului aplicatiei pentru utilizatori,
  • administrarea aplicatiei ERP (Charisma),
  • centralizarea si raportarea bug-urilor aplicatiei.

Incarca CV-ul tau