• Acasa>
  • Cariere La Fantana – Alatura-te echipei noastre | La Fantana

Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Call Center/Customer Support Bucuresti

Oferim bonusuri pentru atingerea obiectivelor de performanta si posibilitatea de a te dezvolta profesional intr-o companie - lider de piata.

Detalii job
Postul presupune preluarea apelurilor din partea clientilor business si tratarea situatiilor aparute intr-o maniera profesionala.

Candidatul ideal

- sa fie comunicativ, entuziast si ambitios;
- sa isi doresca sa invete lucruri noi;
- sa fie orientat catre nevoile clientului;
- sa aiba spirit de echipa si placerea de a vorbi la telefon;
- cunostintele de operare in Charisma reprezinta un avantaj.

 

 

Descrierea jobului

- preluare apeluri telefonice/email-uri si rezolvarea sau redirectionarea catre alte departamente;
- gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor;
- introducerea informatiilor in aplicatia interna Charisma.
 

Incarca CV-ul tau

Sofer distributie apa - Bucuresti, Iasi si Timisoara

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica din orasul tau.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;
- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);
- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- rezistenta la efort fizic;
- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

 

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);
- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari HoReCa in Suceava

Bautor de cafea sau nu, daca ai experienta in HoReCa si o viziune deschisă asupra viitorului suntem foarte interesati sa te cunoastem :)

Detalii job
Poti contribui alaturi de o echipa de profesionisti la promovarea serviciilor de cafea, apa si produse complementare in divizia HoReCa a companiei La Fantana.

Candidatul ideal

• Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;
• Persoana dinamica, persuasiva si prezenta placuta;
• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​
​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);
• Experienta in vanzarea de cafea, segmentul HoReCa - reprezinta un avantaj;
• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;
• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.

 

Descrierea jobului

• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa;
• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;
• Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si incheierea contractelor;
• Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente;
• Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
• Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Incarca CV-ul tau

Tehnician service pentru Bucuresti, Iasi si Zalau

Va asteptam in echipa noastra pentru a va dezvolta cunostintele si abilitatile tehnice.

Detalii job
Compania La Fantana iti ofera sansa de a lucra alaturi de oameni profesionisti in cadrul unei companii lider pe piata din Romania in distributia de apa si cafea. Angajam barbati cu abilitati tehnice pentru departamentul tehnic.

Candidatul ideal

- comunicativ, ordonat si dornic de a lucra atat in echipa cat si individual;
- disponibilitate imediata;
- studii medii (liceu sau scoala profesionala);
- permis de conducere categoria B (obligatoriu fara incidente);
- pasiune si indemnare pentru domeniul tehnic;
- constituie avantaj experienta in service (produse electronice, electrocasnice – espressoare cafea).

 

Descrierea jobului

- efectuarea actiunilor de service solicitate de clientii din zona alocata;
- instalarea espressoare-lor si watercoolere-lor la sediul clientilor;
- intocmirea documentelor necesare in urma actiunilor de service efectuate;
- incasarea contravalorii operatiunilor de service.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari B2B pentru Bucuresti si Pitesti

Daca esti comunicativ, sigur pe tine si detii tehnici de negociere ca nimeni altul, te asteptam in echipa noastra :)

Detalii job
Prospectarea pietei din segmentul business-to-business si identificarea potentialilor clienti.

Candidatul ideal

• Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;
• Persoana dinamica, persuasiva si prezenta placuta;
• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​
​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);
• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;
• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.

 

 

Descrierea jobului

• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;
• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;
• Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si incheierea contractelor;
• Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente;
• Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
• Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Incarca CV-ul tau

Operator Arhiva Bucuresti

Pentru departamentul de Arhiva din Bucuresti cautam colega pentru a se alatura echipei.

Detalii job
Operator Arhiva Bucuresti

Candidatul ideal

- absolventa studii economice (reprezinta un avantaj);
- disponibilitate pentru a lucra full-time;
- cunostinte MS Office (Word, Excel);
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- atitudine pozitiva si initiativa;
- atentie distributiva, capacitate de analiza si integritate.

 

Descrierea jobului

- verificarea documentelor in Charisma;
- arhivarea fizica si electronica in Excel;
- aranjarea documentelor arhivate in cutii, rafturi, depozite;
- alcatuirea dosarelor de recuperare pentru instanta;
- furnizarea de documente pentru Auditul Intern si Extern.

Incarca CV-ul tau

Account manager

Daca esti o persoana activa, foarte bine organizata si in plus interactionezi usor cu oamenii, atunci esti persoana de care avem nevoie pentru acest post.

Detalii job
Activitatea presupune gestionarea unui portofoliu de clienti si mentinerea unei bune relatii cu acestia pe tot parcursul colaborarii.

Candidatul ideal

  • experienta in vanzari constituie avantaj;
  • studii superioare in curs/absolvite;
  • permis de conducere categoria B (fara incidente majore);
  • cunostinte MS Office;
  • orientare catre atingerea obiectivelor;
  • atentie la nevoile clientului;
  • fluenta si corectitudine in exprimare;
  • abilitati de prezentare si negociere;
  • tinuta prezentabila (office).
 

Descrierea jobului

  • administrarea portofoliului de clienti alocat;
  • mentinerea unor relatii profesionale apropiate cu acestia;
  • vizitarea acestora in vederea stabilirii termenelor de plata (incasari) si/sau rezolvarii diverselor situatii;
  • prospectarea si identificarea de noi clienti;
  • identificarea persoanelor de decizie si stabilirea de intalniri;
  • promovarea imaginii si a serviciilor companiei;
  • negocierea si incheierea vanzarii cu clientii.

Incarca CV-ul tau