Cariere

Aici poti gasi pozitiile disponibile in echipa noastra. Alatura-te unui grup in care poti gasi oameni talentati si pasionati, care fac totul cu placere, implicare, responsabilitate si indrazneala!

Call Center/Customer Support Bucuresti

Oferim bonusuri pentru atingerea obiectivelor de performanta si posibilitatea de a te dezvolta profesional intr-o companie lider de piata.

Detalii job

Candidatul ideal

  • absolvent de studii superioare;
  • foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii;
  • vocabular bogat, fluenta si claritate in exprimare;
  • rezistenta la stres si perseverenta;
  • disponibilitate de lucru full time;
  • entuziasm si atitudine proactiva.
 

Descrierea jobului

  • preluarea de apeluri telefonice si email-uri, rezolvarea sau redirectionarea catre alte departamente;
  • gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, reclamatii) venite din partea clientilor;
  • introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna.

Incarca CV-ul tau

Internship neplatit comunicare si marketing

Iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si relationare cu oameni de business si clienti. Vei fi implicat in tot procesul conturarii unei campanii de marketing.

Detalii job

Candidatul ideal

Te asteptam alaturi de noi daca:

  • ai terminat studiile sau inca mai ai un an sau doi pe bancile facultatii,
  • esti interesat de un internship full time, pentru o perioada de 3 luni in cadrul unei companii lider pe piata,
  • esti ambitios si dornic sa te dezvolti constant,
  • esti o persoana foarte bine organizata, cu reale capacitati de analiza si sinteza,
  • detii skilluri dezvoltate de comunicare si abilitati de lucru in echipa.
 

Descrierea jobului

Ca intern in departamentul nostru de Marketing te vei ocupa de:

  • mentinerea relatiei cu filialele din tara, gestionarea nevoii si distribuirea materialelor promotionale,
  • implicarea in organizarea evenimentelor de promovare ale companiei,
  • extragerea situatiei lead-urilor existente in sistem, si realizarea unei analize a statusurilor proiectelor.

 

Iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si relationare cu oameni de business si clienti.
Vei fi implicat in tot procesul conturarii unei campanii de marketing: de la stabilirea obiectivelor masurabile si analiza concurentei, la urmarirea indicatorilor de performanta si optimizarea lor.
Iti oferim posibilitatea dezvoltarii in cadrul unei echipe tinere, profesioniste.

Incarca CV-ul tau

Referent contracte Bucuresti

Iti oferim un mediu de lucru stimulativ si tanar, training `on the job`, posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei si beneficii privind abonamente de apa/cafea la domiciliu.

Detalii job
Asteptam aplicatia ta daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra.

Candidatul ideal

  • studii superioare in curs sau absolvite  (contabilitate, economie, juridic),
  • experienta in utilizarea unui sistem ERP reprezinta un avantaj, 
  • cunostinte de operare Word si Excel,
  • cunostinte medii de limba engleza,
  • bune abilitati de comunicare si organizare,
  • atentie la detalii, tenacitate si atitudine proactiva.
 

Descrierea jobului

  • actualizarea bazei de date cu clienti in Charisma, dupa verificarea pe site-ul Ministerului Finantelor,
  • verificarea si operarea actelor semnate cu clientii: contracte, formulare de proba, procese verbale, acte aditionale, 
  • realizarea de modificari privind adresele centralizatoare, de livrare, datele de contact ale clientilor,
  • emiterea documentelor care afecteaza stocul pentru clientii noi si existenti,
  • suspendarea clientilor rau-platnici,
  • rezolvarea solicitarilor si actiunilor transferate din alte departamente,
  • emiterea si verificarea periodica a rapoartelor, arhivarea contractelor si a actelor aditionale.

Incarca CV-ul tau

Tehnician mecanic Cluj

Va asteptam in echipa noastra pentru a va dezvolta cunostintele si abilitatile tehnice.

Detalii job
Postul presupune intretinerea aparatelor de apa si cafea si se va lucra atat in filiala, cat si la sediile clientilor La Fantana.

  • studii medii (specializare instalator reprezinta un avantaj),
  • experienta pe o pozitie similara,
  • carnet de conducere categoria B reprezinta avantaj,
  • bune abilitati de organizare,
  • capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
  • persoana dinamica, cu initiativa si cu spirit de echipa.
 

  • rezolva solicitarile clientilor privind actiunile de service/ igienizare,
  • instaleaza purificatoarele de apa la sediile clientilor;
  • incaseaza contravaloarea actiunilor de service/igienizare efectuate.

Se incheie contract de munca pe 3 luni, cu posibilitate de prelungire, se ofera salariu fix si bonuri de masa.

Incarca CV-ul tau

Sofer distribuitor Brasov

Cautam sofer distribuitor pentru intreg judetul Brasov.

Detalii job
Daca esti interesat, asteptam CV-ul mai jos.

  • permis de conducere, categoria B;
  • studii medii;
  • cazier curat;
  • experienta in sofat;
  • capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
  • rezistenta la efort fizic.
 

  • livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
  • incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise;
  • intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliul sau.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari Oradea

Reprezentant vanzari pentru divizia de Purificatoare BtoB care va lucra pe zona Bihor, Salaj, Satu-Mare.

Detalii job
Asteptam CV-ul tau, daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul vanzarilor catre clienti BtoB.

  • experienta in vanzari business (prezentare servicii, negociere, urmarire target valoric, cantitativ, incasari),
  • studii superioare in curs/absolvite,
  • permis de conducere, categoria B,
  • cunostinte MS Office, Outlook,
  • orientare spre rezultate si client,
  • abilitati de prezentare si negociere;
  • exprimare si tinuta business.
 

  • vanzarea serviciilor de apa si cafea conform target-ului stabilit,
  • prospectarea si identificarea de noi clienti,
  • identificarea persoanelor de decizie si stabilirea de intalniri,
  • promovarea imaginii si serviciilor companiei,
  • negocierea si incheierea contractelor cu partenerii.

Se ofera:

  • salariu fix, bonuri de masa si comisioane din vanzari,
  • contract de munca pe perioada nedeterminata,
  • abonament de apa/cafea la pret preferential,
  • mediu de lucru tanar si competitiv.

Incarca CV-ul tau

Operator date - Departament Vanzari

Te vei ocupa cu preluarea actiunilor inregistrate pentru clientii blocati si vei asigura plasarea comenzilor in urma consultarii cu agentul de vanzari alocat contractului.

Detalii job
Asteptam aplicatia ta daca iti doresti sa te dezvolti alaturi de noi.

Candidatul ideal

  • studii superioare (student ID sau absolvent),
  • experienta in utilizarea unui sistem ERP (Charisma) reprezinta un avantaj,
  • cunostinte MS Office (Word, Excel),
  • bune abilitati de comunicare si organizare,
  • capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
  • prezenta agreabila si atitudine proactiva.
 

Descrierea jobului

  • preluarea actiunilor inregistrate de Departamentul Customer Support pentru clientii blocati,
  • verificarea informatiilor referitoare la plata facturilor restante si consultarea cu agentul de vanzari alocat companiei, pentru deblocarea acesteia,
  • inregistrarea (dupa deblocare) a comenzii in CRM pentru realizarea livrarii,
  • emiterea si verificarea periodica a rapoartelor,
  • mentinerea legaturii cu colegii din celelalte departamente.

Iti oferim:

  • mediu de lucru stimulativ si tanar,
  • training `on the job`,
  • posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei,
  • beneficii privind abonamente de apa/cafea la domiciliu.

Incarca CV-ul tau

Senior Sales Representative HORECA - Dolj

Suntem in procesul de marire a echipei de profesionisti din divizia HoReCa pe zona Dolj, pentru promovarea serviciilor de cafea, apa si produse complementare.

Detalii job
Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista, in cadrul careia sa iti pui in evidenta calitatile, asteptam CV-ul tau.

Candidatul ideal

  • Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
  • Fire ambitioasa si foarte perseverenta;
  • Persoana dinamica, persuasiva, pozitiva, cu prezenta placuta;
  • Studii superioare absolvite;
  • Experienta de minimum 2 ani in vanzari HORECA;
  • Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
  • Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge targetul;
  • Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
  • Permis de conducere (cat. B) si disponibilitate de deplasare in teren, vizite la clienti.
 

Descrierea jobului

  • Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
  • Promovarea companiei si a gamelor de produse catre clienti (abonamente cafea Lavazza);
  • Crearea si dezvoltarea propriului portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu clientii sai;
  • Raspunderea de negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si de incheierea contractelor;
  • Comunicarea interna si mentinerea unei relatii de lucru constructive cu celelalte departamente;
  • Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
  • Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Se ofera:

  • Venituri atractive si recompensarea performantei;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Traininguri profesioniste in tehnici de vanzare si negociere servicii;
  • Mediu de lucru competitiv, dinamic, si oportunitati de dezvoltare și evolutie profesionala;
  • Masina si telefon de serviciu.

Incarca CV-ul tau

Operator PC Brasov

Iti oferim oportunitatea de a construi o cariera intr-o companie lider de piata in domeniul distributiei de apa si cafea.

Detalii job
Cautam colega pentru departamentul administrativ din Brasov, Fundatura Harmanului, nr. 3.

Candidatul ideal

 

  • absolvent de studii medii/superioare,
  • bune cunostinte PC, MS Office (Word, Excel),
  • bune abilitati de comunicare si organizare,
  • perseverenta si atitudine proactiva,
  • disponibilitate pentru program full time, de luni pana vineri.
 

Descrierea jobului

  • urmarirea gestiunii depozitului si gestiunii de mobile,
  • arhivarea documentelor fiscale,
  • intocmirea listelor de incasari, cheltuieli si compensari,
  • intocmirea facturilor de retur marfa pentru clienti,
  • actualizarea periodica a datelor de identificare ale firmelor.

Oferim:

  • salariu fix si bonuri de masa,
  • contract de munca pe perioada nedeterminata.

Incarca CV-ul tau

Entry Level Auditor Timisoara/Sibiu/Cluj

Ne cautam coleg, Auditor Intern locat in Timisoara, Sibiu sau Cluj, care se va ocupa de urmarirea respectarii procedurilor de lucru in zona alocata (nord-vestul tarii).

Detalii job
Daca ti-am starnit interesul, asteptam aplicatia ta mai jos sau la raluca.dediu@lafantana.ro.

Candidatul ideal

  • studii superioare economice;
  • experienta de 1-2 ani in audit intern operational reprezinta un avantaj;
  • cunostinte avansate de Excel, Word;
  • cunostinte de limba engleza;
  • abilitati de prioritizare a activitatilor conform deadline-ului stabilit;
  • abilitati de organizare, planificare si coordonare;
  • permis categoria B, disponibilitate pentru deplasari la filialele din zona 80%.
 

Descrierea jobului

Te vei ocupa de:

  • verificarea intocmirii documentelor fiscale din filiale (facturi, avize, registre de casa),
  • evaluarea modalitatii de solutionare a reclamatiilor clientilor,
  • controlul calitatii mentenantei realizate de echipa tehnica la sediul clientilor,
  • realizarea de vizite la clienti pentru obtinerea de informatii privind colaborarea si echipamentele pe care le au in gestiune,
  • efectuarea operatiunilor de inventariere.

Iti oferim:

  • salariu si bonuri de masa, 
  • masina si telefon de serviciu,
  • se asigura cazare si transport pentru deplasarile in filiale,
  • beneficii privind abonamente de apa si cafea la domiciliu.

Incarca CV-ul tau