Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Call Center/Customer Support - Bucuresti

Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei

Detalii job
Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe

Candidatul ideal

- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);
- abilitati de comunicare si ascultare activa;
- orientare catre client;
- initiativa si implicare;
- cunostinte operare PC (nivel de baza);
- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;

 

Descrierea jobului

- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);
- rezolvarea solicitarilor via email si sau redirectionarea lor catre alte departamente;
- comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente;
- gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor;
- introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna (se ofera training);

Incarca CV-ul tau

Sales Support pentru Bucuresti

Daca te consideri o persoana usor adaptabila la schimbari si cu o capacitate rapida de invatare, ne dorim tare mult sa te cunoastem si sa iti oferim oportunitatea de a te dezvolta pe plan profesional.

Detalii job
Postul presupune atentie sporita pentru detalii si verificarea documentelor primite din partea colegilor de la departamentul vanzari.

Candidatul ideal

- student sau proaspat absolvent al unei facultati cu profil economic sau   administrativ;
- experienta in utilizarea programului Charisma reprezinta un avantaj;
- cunostinte operare MS Office (Word, Excel);
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- atentie la detalii, tenacitate si atitudine proactiva;
- abilitati de lucru in echipa si individual.

Descrierea jobului

- actualizarea bazei de clienti (Charisma) in urma verificarilor pe site-ul Ministerului   Finantelor;
- verificarea actelor semnate cu clientii: contracte, formulare de proba, procese   verbale, acte aditionale;
- actualizarea datelor de contact ale clientilor;
- emiterea documentelor de gestiune pentru clientii noi si existenti;
- rezolvarea solicitarilor primite din partea altor departamente;
- emiterea si verificarea periodica a rapoartelor, arhivarea contractelor si actelor   aditionale;
- mentinerea relatiilor interdepartamentale si consilierea colegiilor privind situatiile   de natura administrativa.
 

Incarca CV-ul tau

Sofer distributie apa - Bucuresti

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica din orasul tau.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;
- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);
- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- rezistenta la efort fizic;
- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);
- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Economist Junior pentru filiala din Arad

Daca esti absolventa unei universitati cu specializare economica si iti doresti dezvoltarea unei cariere de succes intr-o companie multinationala, echipa La Fantana te sprijina la inceput de drum.

Detalii job
Postul presupune desfasurarea activitatilor administrative si economice de baza.

Candidatul ideal

- absolventa studii universitare economice (reprezinta un avantaj) sau studenta in an terminal;
- cunostinte MS Office (Word, Excel);
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- capacitate de asimilare rapida si respectarea termenelor limita;
- atitudine pozitiva si initiativa;
- atentie distributiva, capacitate de analiza si integritate.

Descrierea jobului

- intocmirea si inregistrarea facturilor, notelor de receptie, bonurilor de consum
- monitorizarea fluxului monetar si inregistrarea documentelor financiar-contabile;
- corelarea activitatilor de logistica cu activitatea economica;
- prelucrarea documentelor de service si a reclamatiilor primite;
- contabilizarea stocurilor (gestiune);
- documentarea si inregistrarea contractelor intocmite;
- sprijinirea bunei desfasurari a activitatilor administrative din departament.

Oferim:
- salariu motivant;
- tichete de masa;
- atmosfera prietenoasa, echipa tanara, ambitioasa si pozitiva;
- sansa de a lucra intr-o companie lider de piata;
- posibilitate de promovare in cadrul companiei;
- training platit de companie.

Incarca CV-ul tau