Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Sales Support pentru Bucuresti

Daca te consideri o persoana usor adaptabila la schimbari si cu o capacitate rapida de invatare, ne dorim tare mult sa te cunoastem si sa iti oferim oportunitatea de a te dezvolta pe plan profesional.

Detalii job
Postul presupune atentie sporita pentru detalii si verificarea documentelor primite din partea colegilor de la departamentul vanzari.

Candidatul ideal

- student sau proaspat absolvent al unei facultati cu profil economic sau   administrativ;
- experienta in utilizarea programului Charisma reprezinta un avantaj;
- cunostinte operare MS Office (Word, Excel);
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- atentie la detalii, tenacitate si atitudine proactiva;
- abilitati de lucru in echipa si individual.

Descrierea jobului

- actualizarea bazei de clienti (Charisma) in urma verificarilor pe site-ul Ministerului   Finantelor;
- verificarea actelor semnate cu clientii: contracte, formulare de proba, procese   verbale, acte aditionale;
- actualizarea datelor de contact ale clientilor;
- emiterea documentelor de gestiune pentru clientii noi si existenti;
- rezolvarea solicitarilor primite din partea altor departamente;
- emiterea si verificarea periodica a rapoartelor, arhivarea contractelor si actelor   aditionale;
- mentinerea relatiilor interdepartamentale si consilierea colegiilor privind situatiile   de natura administrativa.
 

Incarca CV-ul tau

Sofer distributie apa - Bucuresti

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;
- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);
- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- rezistenta la efort fizic;
- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);
- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari HoReCa - Bucuresti

Bautor de cafea sau nu, daca ai experienta in HoReCa si o viziune deschisă asupra viitorului suntem foarte interesati sa te cunoastem :)

Detalii job
Poti contribui alaturi de o echipa de profesionisti la promovarea serviciilor de cafea, apa si produse complementare in divizia HoReCa a companiei La Fantana.

Candidatul ideal

• Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​
• Experienta in vanzarea sau distributia de cafea, segmentul HoReCa, reprezinta un avantaj;
• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;
• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.

Descrierea jobului

• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa;
• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;
• Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si incheierea contractelor;
• Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente;
• Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
• Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Incarca CV-ul tau

Analist baze de date SQL Server - MSSQL

Dorim sa faci parte din echipa noastra si sa crestem impreuna!

Detalii job
Analist baze de date SQL Server - MSSQL

Candidatul ideal

  • - MSSQL – cunostinte de lucru cu proceduri stocate - reverse / forward engineering,
    - cunostiinte in administrarea bazelor de date Microsoft SQL,
    - gandire analitica si capacitate de sinteza,
    - capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
    - persoana dinamica, cu initiativa, adaptabila lucrului in echipa.

    Reprezinta avantaj daca aveti cunostinte referitoare la:
    - MSSQL Server Reporting & Integration Services, MSSQL Profiler
    - Visual Studio
    - Crystal Reports
    - cunostiinte in utilizarea si suportul aplicatiilor de tip CRM/ERP (Charisma Enterprise)
    - replicarea bazelor de date

Descrierea jobului

- dezvoltarea/modificarea procedurilor SQL actuale conform cerintelor de business,
- transpunerea cerintelor de business in specificatii tehnice conform arhitecturii actuale a bazei de date,
- dezvoltarea si implementarea rapoartelor noi conform specificatiilor,
- implementarea si asigurarea suportului aplicatiei pentru utilizatori,
- administrarea aplicatiei ERP (Charisma),
- centralizarea si raportarea bug-urilor aplicatiei.

Incarca CV-ul tau