Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Call Center/Customer Support - Bucuresti

Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei

Detalii job
Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe

Candidatul ideal

- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);
- abilitati de comunicare si ascultare activa;
- orientare catre client;
- initiativa si implicare;
- cunostinte operare PC (nivel de baza);
- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;

 

Descrierea jobului

- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);
- rezolvarea solicitarilor via email si sau redirectionarea lor catre alte departamente;
- comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente;
- gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor;
- introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna (se ofera training);

Incarca CV-ul tau

Sofer distributie apa - Bucuresti

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;
- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);
- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- rezistenta la efort fizic;
- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);
- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Operator Facturare - Bucuresti

Daca esti o persoana adaptabila, ordonata si responsabila atunci te asteptam in echipa noastra!

Detalii job
Operator Facturare - Bucuresti

Candidatul ideal

  • studii medii;
  • cunostinte MS Office (Excel - notiuni de baza);
  • cunostinte in operarea softului Charisma constituie avantaj;
  • experienta in arhiva respectiv facturare constituie avantaj;
  • abilitati de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
  • disponibilitate pentru a lucra in ture prin rotatie: luni-vineri 09:00 - 17:30 si 17:30 - 01:30.
  • atitudine proactiva.

Descrierea jobului

  • generare, validare, tiparire si verificarea corectitudinii documentelor aferente instalarilor/retragerilor de echipamente si comenzilor efectuate (livrate) de catre agentii de distributie/agentii de vanzari, curierul, clientul prezent;
  • efectuarea corectiilor in cazul comenzilor livrate partial sau a ratarilor;
  • arhivarea documentelor si predarea lor pe baza unui proces verbal catre departamentul Arhiva;
  • emiterea facturilor de abonament/chirie conform datelor contractuale;
  • emiterea facturior storno conform solicitarilor primite si/sau modificarilor contractuale plus note de reglare plus/minus;
  • verificarea, corectia si inchiderea gestiunilor mobile existente, preluarea, urmarirea si inchiderea reclamatiilor;
  • activitati specifice inchiderii de luna;
  • colaborarea cu alte departamente (mail, telefonic) cat si alte activitati solicitate de superiorii ierarhici.

Incarca CV-ul tau

Operator Retrageri Echipamente - Bucuresti

Daca esti o fire comunicativa, detii permis de conducere categoria B si iti place sa interactionezi cu oamenii, atunci noi te primim cu bratele deschise.

Detalii job
Pe langa interactiunea cu clientii nostri, activitatea presupune retragerea echipamentelor de apa si cafea din custodia acestora.

Candidatul ideal

  • studii medii;
  • obligatoriu carnet de conducere categoria B;
  • amabilitate;
  • perseverenta si atitudine proactiva;
  • bune abilitati de comunicare si organizare;

 

Descrierea jobului

  • recuperare/retragere echipamente de la clientii companiei;
  • incasare numerar/instrumente de plata  de la clienti ( de unde vor fi recuperate/retrase echipamentele)
  • intocmire documentatie aferenta recuperarilor/retragerilor.

 

 

Incarca CV-ul tau

Contabil stocuri

Daca esti pasionat de contabilitate si Excel-ul este prietenul tau cel mai bun, atunci ai un loc in echipa noastra :)

Detalii job
Contabilizarea stocurilor.

Candidatul ideal

  • Notiuni generale de contabilitate si fiscalitate;
  • Studii superioare economice/de contabilitate;
  • Experienta de minim 2 ani in contabilitate;
  • MS Excel la nivel avansat;
  • Constituie avantaj cunoasterea unui soft de contabilitate Charisma sau Oracle.

Descrierea jobului

  • Inregistrarea facturilor de la furnizori interni si externi, aferente intrarilor de stocuri, marfuri, consumabile (Charisma/Oracle);
  • Inregistrarea facturilor de achizitii si a celor conexe care sunt in stricta legatura cu stocurile;
  • Inregistrarea productiei obtinute si vandute (Charisma/Oracle);
  • Costul produsului obtinut/analiza costului vs costul standard;
  • Operarea consumurilor de bunuri, piese schimb, consumabile, marfuri (Charisma/Oracle);
  • Centralizarea si verificarea listelor de inventar lunare/anuale;
  • Operarea diferentelor de inventar –lunare/anuale;
  • Valorificarea inventarelor si retratarea din punct de vedere fiscal;
  • Evidenta obiectelor de inventar;
  • Evidenta stocurilor in custodie clienti, confirmari stocuri custodie clienti;
  • Reconcilierea stocurilor Charisma vs Oracle;
  • Alte rapoarte solicitatea de sefii directi si alte departamente;
  • Participarea la inventare lunare/anuale si participarea in comisia de casare Bucuresti;
  • Urmarirea si respectarea procedurilor interne cu privire la operatiunile de inventariere, intocmire documente justificative.

Incarca CV-ul tau

Contabil Furnizori

Ne marim echipa de specialist! Daca sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va invitam sa aplicati CV-ul pentru postul deschis in cadrul Departamentul Contabil

Detalii job
Contabil Furnizori - Bucuresti

Candidatul Ideal

  • studii superioare economice / contabilitate;
  • notiuni generale de contabilitate si fiscalitate;
  • experienta minim 2 ani in contabilitate;
  • cunostinte Excel (nivel avansat);
  • cunoasterea softului de contabilitate (Oracle/Charisma) - constituie un avantaj;
  • persoana analitica si rezistenta la stres.

Descrierea jobului

  • inregistrarea facturilor primite de la furnizori;
  • verificarea existentei documentelor suport pentru deducerea cheltuielilor;
  • realizarea punctajului cu furnizorii;
  • analizeaza si verifica situatia soldurilor conturilor de furnizori;
  • inregistrarea accruals lunare;
  • componentele lunare 401/404/408/409/462/471;
  • evidenta, inregistrarea cheltuielilor in avans, descarcarea acestora pe durata angajata si facturile de achizitii/vanzari de mijloace fixe;
  • reconcilierea Registrului de mijloace fixe (lunar);
  • analiza si reconcilierea diferentelor de inventar;
  • evidenta operatiunilor de investitii in curs, reconcilierea lunara a acestora;
  • evidenta foilor de parcurs auto /reclasificarea cheltuielilor auto aferente;
  • participarea la inventare lunare/anuale si participarea in comisia de casare Bucuresti;
  • urmarirea si respectarea procedurilor interne legate de operatiunile de inventariere;
  • alte rapoarte solicitate de superiorul ierarhic.

 

Oferim:

 

  • salariu fix;
  • tickete de masa;
  • mediu de lucru placut si dinamic;
  • abonament apa/cafea dupa 6 luni vechime.

Incarca CV-ul tau