Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Sales Support pentru Bucuresti

Daca te consideri o persoana usor adaptabila la schimbari si cu o capacitate rapida de invatare, ne dorim tare mult sa te cunoastem si sa iti oferim oportunitatea de a te dezvolta pe plan profesional.

Detalii job
Postul presupune atentie sporita pentru detalii si verificarea documentelor primite din partea colegilor de la departamentul vanzari.

Candidatul ideal

- student sau proaspat absolvent al unei facultati cu profil economic sau   administrativ;
- experienta in utilizarea programului Charisma reprezinta un avantaj;
- cunostinte operare MS Office (Word, Excel);
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- atentie la detalii, tenacitate si atitudine proactiva;
- abilitati de lucru in echipa si individual.

Descrierea jobului

- actualizarea bazei de clienti (Charisma) in urma verificarilor pe site-ul Ministerului   Finantelor;
- verificarea actelor semnate cu clientii: contracte, formulare de proba, procese   verbale, acte aditionale;
- actualizarea datelor de contact ale clientilor;
- emiterea documentelor de gestiune pentru clientii noi si existenti;
- rezolvarea solicitarilor primite din partea altor departamente;
- emiterea si verificarea periodica a rapoartelor, arhivarea contractelor si actelor   aditionale;
- mentinerea relatiilor interdepartamentale si consilierea colegiilor privind situatiile   de natura administrativa.
 

Incarca CV-ul tau

Sofer distributie apa - Bucuresti

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica din orasul tau.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;
- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);
- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- rezistenta la efort fizic;
- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);
- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Tehnician service pentru Bucuresti

Va asteptam in echipa noastra pentru a va dezvolta cunostintele si abilitatile tehnice.

Detalii job
Compania La Fantana iti ofera sansa de a lucra alaturi de oameni profesionisti in cadrul unei companii lider pe piata din Romania in distributia de apa si cafea. Angajam barbati cu abilitati tehnice pentru departamentul tehnic.

Candidatul ideal

- comunicativ, ordonat si dornic de a lucra atat in echipa cat si individual;
- disponibilitate imediata;
- studii medii (liceu sau scoala profesionala);
- permis de conducere categoria B (obligatoriu fara incidente);
- pasiune si indemnare pentru domeniul tehnic;
- constituie avantaj experienta in service (produse electronice, electrocasnice – espressoare cafea).

Descrierea jobului

- efectuarea actiunilor de service solicitate de clientii din zona alocata;
- instalarea espressoare-lor si watercoolere-lor la sediul clientilor;
- intocmirea documentelor necesare in urma actiunilor de service efectuate;
- incasarea contravalorii operatiunilor de service.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari B2B in Iasi

Daca esti ambitios, comunicativ si ai abilitati de negociere ca nimeni altul, atunci in mod sigur vrem sa te cunoastem.

Detalii job
Activitatea presupune prospectarea pietei si identificarea noilor clienti.

Candidatul ideal

• Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;
• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​
​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);
• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;
• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.

Descrierea jobului

• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
• Promovarea companiei si produselor companiei (apa si cafea) potentialilor clienti, din segmentul B2B;
• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;
• Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si incheierea contractelor;
• Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente;
• Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
• Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Incarca CV-ul tau

Contabil stocuri

Daca esti pasionat de contabilitate si Excel-ul este prietenul tau cel mai bun, atunci ai un loc in echipa noastra :)

Detalii job
Contabilizarea stocurilor.

Candidatul ideal

  • Notiuni generale de contabilitate si fiscalitate;
  • Studii superioare economice/de contabilitate;
  • Experienta de minim 2 ani in contabilitate;
  • MS Excel la nivel avansat;
  • Constituie avantaj cunoasterea unui soft de contabilitate Charisma sau Oracle.

Descrierea jobului

  • Inregistrarea facturilor de la furnizori interni si externi, aferente intrarilor de stocuri, marfuri, consumabile (Charisma/Oracle);
  • Inregistrarea facturilor de achizitii si a celor conexe care sunt in stricta legatura cu stocurile;
  • Inregistrarea productiei obtinute si vandute (Charisma/Oracle);
  • Costul produsului obtinut/analiza costului vs costul standard;
  • Operarea consumurilor de bunuri, piese schimb, consumabile, marfuri (Charisma/Oracle);
  • Centralizarea si verificarea listelor de inventar lunare/anuale;
  • Operarea diferentelor de inventar –lunare/anuale;
  • Valorificarea inventarelor si retratarea din punct de vedere fiscal;
  • Evidenta obiectelor de inventar;
  • Evidenta stocurilor in custodie clienti, confirmari stocuri custodie clienti;
  • Reconcilierea stocurilor Charisma vs Oracle;
  • Alte rapoarte solicitatea de sefii directi si alte departamente;
  • Participarea la inventare lunare/anuale si participarea in comisia de casare Bucuresti;
  • Urmarirea si respectarea procedurilor interne cu privire la operatiunile de inventariere, intocmire documente justificative.

Incarca CV-ul tau