Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Call Center/Customer Support - Craiova

Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei

Detalii job
Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe

Candidatul ideal

- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time); - abilitati de comunicare si ascultare activa; - orientare catre client; - initiativa si implicare; - cunostinte operare PC (nivel de baza); - experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;

 

Descrierea jobului

- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice); - rezolvarea solicitarilor via email si sau redirectionarea lor catre alte departamente; - comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente; - gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor; - introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna (se ofera training);

Incarca CV-ul tau

Sofer distributie apa - Bucuresti, Constanta

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica din Bucuresti sau Constanta.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;

- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);

- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;

- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;

- rezistenta la efort fizic;

- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;

- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);

- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Tehnician service - Cluj-Napoca si Bucuresti

Va asteptam in echipa noastra pentru a va dezvolta cunostintele si abilitatile tehnice.

Detalii job
Compania La Fantana iti ofera sansa de a lucra alaturi de oameni profesionisti in cadrul unei companii lider pe piata din Romania in distributia de apa si cafea. Angajam barbati cu abilitati tehnice pentru departamentul tehnic din Bucuresti sau Cluj-Napoc

Candidatul ideal

- comunicativ, ordonat si dornic de a lucra atat in echipa cat si individual;
- disponibilitate imediata;
- studii medii (liceu sau scoala profesionala);
- permis de conducere categoria B (obligatoriu fara incidente);
- pasiune si indemnare pentru domeniul tehnic;
- constituie avantaj experienta in service (produse electronice, electrocasnice – espressoare cafea).

Descrierea jobului

- efectuarea actiunilor de service solicitate de clientii din zona alocata;
- instalarea espressoare-lor si watercoolere-lor la sediul clientilor;
- intocmirea documentelor necesare in urma actiunilor de service efectuate;
- incasarea contravalorii operatiunilor de service.

Incarca CV-ul tau

Functionar Administrativ - Bucuresti

Esti in cautarea unui loc de munca stabil? Acum este sansa de a ocupa postul vacant in departamentul administrativ.

Detalii job
Functionar Administrativ - Bucuresti

Candidatul ideal

  • studii medii;
  • cunostinte MS Office;
  • cunostinte in operarea softului Charisma constituie avantaj;
  • experienta in arhiva respectiv facturare constituie avantaj;
  • abilitati de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
  • atitudine proactiva.

Descrierea jobului

  • generare, validare, tiparire si verificarea corectitudinii documentelor aferente instalarilor/retragerilor de echipamente si a comenzilor efectuate (livrate) de catre agentii de distributie/agentii de vanzari, curierul, clientul prezent;
  • efectuarea corectiilor in cazul comenzilor livrate partial sau a ratarilor;
  • arhivarea documentelor si predarea lor pe baza unui proces verbal catre departamentul Arhiva;
  • emiterea facturilor de abonament/chirie conform datelor contractuale;
  • emiterea facturior storno conform solicitarilor primite si/sau modificarilor contractuale plus note de reglare plus/minus;
  • verificarea, corectia si inchiderea gestiunilor mobile existente, preluarea, urmarirea si inchiderea reclamatiilor;
  • activitati specifice inchiderii de luna;
  • colaborarea cu alte departamente (mail, telefonic) cat si alte activitati solicitate de superiorii ierarhici.

Incarca CV-ul tau