Despre

Proiect de Fuziune prin absorbtie

Informatii referitoare la fuziunea dintre La Fantana Trading SRL, in calitate de societate absorbanta, si La Fantana SRL, in calitate de societate absorbita, aprobata in principiu prin Decizia Asociatului Unic al La Fantana Trading SRL nr. 5 din data de 28 octombrie 2016 si prin Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor La Fantana SRL nr. 8 din data de 28 octombrie 2016.

Puteti consulta accesand link-ul de mai jos Proiectul de Fuziune aprobat prin Decizia Administratorului Unic al La Fantana Trading SRL nr. 1 din data de 28 octombrie 2016 si Decizia Consiliului de Administratie al La Fantana SRL nr. 4 din data de 28 octombrie 2016


Proiect de fuziune prin absorbtie intre La Fantana Trading SRL si La Fantana SRL

 


 

ORESA și antreprenorul Cristian Amza au finalizat achiziția La Fântâna

ORESA împreună cu fondatorul companiei La Fântâna, Cristian Amza, au finalizat achiziția La Fântâna. În urma acestei tranzacții, ORESA deține 83% din totalul acțiunilor companiei, iar Cristian Amza 17%.

Ne face plăcere să anunțăm finalizarea achiziției La Fântâna. Alături de fondatorul Cristian Amza, am contribuit cu capital și am implicat în tranzacție două bănci puternice care au sprijinit finanțarea achiziției. În același timp, am refinanțat împrumuturile bancare existente în companie. Suntem foarte mândri să putem derula astfel de tranzacții MBO/LBO (cumpărare de acțiuni alături de echipa de management / cumpărare de acțiuni cu împrumut bancar) într-un interval de timp relativ scurt. De asemenea, avem încredere că îi vom putea sprijini pe Cristian Amza și echipa lui în dezvoltarea viitoare a companiei.” – Cornel Marian, Managing Director ORESA.

Această achiziție marchează pentru noi un moment important în procesul de întărire a poziției de lider pe piata soluțiilor de aprovizionare cu apă și cafea pentru companii și segmentul rezidențial. O asemenea investiție a unui fond cu capital privat într-o companie lider este, de regulă, urmată de o perioadă de creștere puternică, iar acest lucru este în totalitate aliniat cu ambiția noastră de a deveni un jucător regional important în Europa Centrală și de Est. Dezvoltarea noastră viitoare se va baza pe o creștere organică generată de pilonii noștri principali - apă și cafea – însă, în același timp, vom urmări și oportunităti de achiziție în ECE.” – Cristian Amza, CEO și fondator al Grupului La Fântâna.

ORESA a fost asistată în cadrul tranzacției de către DAVID și BAIAS S.C.A., PWC. Clifford Chance Badea a asigurat consultanța pentru Innova, iar POPOVICI NIȚU STOICA și ASOCIAȚII pentru Cristian Amza. Peli Filip S.C.A. a fost consultant juridic pentru băncile finanțatoare.

 

Despre La Fântâna

La Fântâna este un furnizor major de servicii de aprovizionare cu apă în sistem watercooler și purificator pentru companii și segmentul rezidențial din Sud-Estul Europei și al doilea cel mai mare furnizor din Europa Centrală și de Est. Grupul este lider de piață în România și Serbia în soluții pentru furnizarea apei în sistem de îmbuteliere (bottled watercooler) și purificator (POU). Compania estimează că, după achiziția Blue Coffee Services în 2014 a devenit, de asemenea, lider pe segmentul serviciilor de cafea pentru companii.

În 2015, Grupul La Fântâna a raportat o cifră de afaceri consolidată de peste 42 mil. EUR și un profit brut consolidat de  5,033 mil. EUR (conform situațiilor financiare IFRS) din servicii asigurate pentru mai mult de 50.000 de clienți. Grupul, condus de către Cristian Amza, a format și transformat efectiv piața de soluții de aprovizionare cu apă din România și Serbia și operează în prezent o afacere integrată cu acoperire națională în cele două țări, care include întregul lanț de activități, de la sursa de apă, la facilitățile de îmbuteliere și până la logistica și distribuția proprie de apă și cafea la clienți.

www.lafantana.ro

www.lafantana.rs

 

Despre ORESA

ORESA este o companie de investitii cu origini suedeze, caracterizată de o abordare activă, antreprenorială. ORESA își concentrează activitatea pe piața din România, in care compania este prezentă din 1997 cu investiții de peste 100 milioane de euro.

Strategia de investiții a ORESA este să dezvolte, împreună cu antreprenori și cu echipe de management puternice, companii lider de piață în segmente precum servicii de afaceri, servicii financiare, materiale de construcții, FMCG sau retail și distribuție. Pe lângă La Fântâna, portofoliul actual al ORESA numără cinci companii, care sunt lideri de piață în sectoarele în care sunt active: Fabryo-Atlas Paints, Somaco, RTC, Romanian Business Consult și Kiwi Finance.

www.oresa.com

 


 

La Fantana este cel mai important furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea pentru companii si un distribuitor major pentru Horeca de produse si echipamente pentru cafea. Din 2014 asiguram servicii integrate de apa si cafea pentru afaceri, intr-o formula completa: produse cheie si complementare, livrare, echipamente, service, igienizare si training de utilizare. Operam intr-un domeniu in care produsele noastre, apa si cafeaua, se afla intr-o relatie de durata cu utilizatorii. Intelegem deplin responsabilitatea si actionam cu toata seriozitatea pentru ca acestea sa ofere incredere.

Premii La Fantana

 

2015 - Best Promotion of Health & Hydration (locul 3 pentru campania Filtreaza apa de mituri – o initiativa care si-a propus sa informeze publicul asupra prejudecatilor legate de apa si sa aduca un plus de continut util despre aceasta)

2014 – Best Marketing Campaign (locul 2 pentru campania Evoluam odata cu tine)

2010 – Best Product Design & Innovation (premiul pentru cel mai bun produs si inovatia anului – Miniwatercoolerul La Fantana

2010 – Best Website (locul 2)

2010 – Best Promotion of Health & Hydration (locul 3 pentru campania si spotul TV utilizate in cadrul campaniei de promovare al noului serviciu pentru acasa. Stilul La Fantana)

2009 – Best Promotion of Health & Hydration (locul 3 pentru  promovarea unui stil de viata sanatos, bazat pe un consum suplimentar de apa, catre proaspetele si viitoarele mamici)

2009 – Best TV Advertising (locul 1 pentru spotul campaniei Se adapteaza afacerilor)

2007 – Best Delivery Person (locul 1)

2007 – Best Campaign (locul 1 pentru campania Se adapteaza oricarei afaceri)

2007 – Best Website (locul 1)

2005 – Best Advertising (locul 1 pentru spotul campaniei Just Use it)

2005 – Best Campaingn (locul 1 pentru campania Depinde cat consumi)

2004 – Best Consumer Advertisement (pentru campania Doar contactati-ne si va vom spune si celelalte motive)

2004 – Best Website (locul 2)

2004 – Best Vehicle Advertisement (locul 1)

2004 - Best Sales Representative (locul 1)

2004 – Best Marketing Initiative (locul 2 pentru conceptul de abonamente de livrare a apei)