Fie ca este vorba de mentenanta obisnuita, periodica sau de situatii neprevazute, le punem la dispozitie partenerilor nostri asistenta service specializata la nivel national. 021 200 72 00 este numarul call center-ului dedicat care preia rapid orice solicitare legata de activitatile de service si o transmite tehnicienilor. Acestia sunt atent instruiti de specialisti Saeco si MCE si sunt experimentati in gestionarea echipamentelor HoReCa profesionale.
Un espresso Kafune, autentic, perfect, poate fi ingredientul principal al unor retete savuroase si inovatoare.
Noi retete sunt propuse permanent, pentru a asigura consumatorilor o experienta unica si diferita, in functie de anotimp, mod de consum, perioada si locatie. La Fantana detine in Bucuresti un Centru de Training , unde se organizeaza periodic traininguri .
La Fantana ofera partenerilor sai sesiuni cu notiuni de baza si avansate, precum si pentru comunicarea noutatilor. Programele acopera aspecte specifice despre cafea, in cadrul carora cursantii invata sa prepare un espresso perfect sau sa deprinda arta varietatilor latte sau cappuccino, precum si sa recunoasca caracteristicile senzoriale ale produselor.
La Fantana isi sustine partenerii si ofera suport de comunicare vizuala: semnalistica exterioara si de interior. Dintre acestea fac parte firmele luminoase, tablouri, suporturi de servetele, lapte, biscuiti, paletine, pahare si cesti, tricouri si sorturi etc.