Retur

Politica de retur

Pentru a va exercita dreptul de retragere este recomandat sa completati FORMULARUL DE RETUR (RMA)

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator. Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul primirii:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsele apa si cafea trebuie returnate in ambalajul original, fara ca acesta sa fi fost desigilat, impreuna cu toate accesoriile primite si o copie a facturii. Echipamentele (espressoare, masini de cafea, etc)  vor fi insotite de accesoriile primite, o copie a facturii si a certificatului de garantie.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Pentru articole si pachete promotionale, toate produsele si/sau serviciile incluse trebuie returnate impreuna. Daca un serviciu inclus in promotie si/sau pachet a fost utilizat sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui serviciu si/sau articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata. Cand un pachet este cumparat si doar o parte din el este returnata, reducerea pentru pachet este pierduta si, din valoarea rambursata, va fi dedusa si reducerea acordata pentru achizitionarea pachetului
  • Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

**Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii RMA (Autorizatie de Returnare a Marfurilor). Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Cum returnez un produs ?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi urmatorii pasi:

  1. Descarca de aici o cerere de retur, completeaza-o si trimite-o la office@lafantana.ro.
  2. Asteapta aprobarea cererii de catre un agent.
  3. Impacheteaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
  4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica banda adeziva sau etichete pe ambalajul original al produsului.
  5. Mentioneaza numarul cererii RMA pe cutia exterioara (nu pe cea originala).
  6. Trimiterea produselor se face la adresa: La Fantana SRL, Bd Garii Obor 8 C, Sector 2 Bucuresti.
  7. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, La Fantana SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa ti-i trimitem in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii RMA completezi contul bancar sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.