• Acasa>
  • Blog>
  • Toamna a venit deja, tot cu apă – și cafea!

Toamna a venit deja, tot cu apă – și cafea!

Toamna a venit deja, tot cu apă – și cafea!

Cu toții spunem, de mici, că toamna se numără bobocii. Celebra zicală populară se aplică întrutotul campaniei La Fântâna de introducere pe piață a noilor branduri, produse și servicii pe care le oferă începând cu anul 2016.

Am prezentat brandul nostru propriu de cafea, Kafune, noua apă de izvor îmbuteliată la sticle de 0,5 L unor comunități de oameni activi fizic, antreprenorial sau intelectual. O să vă povestim mai jos pe unde am fost și ce-am ”făcut”. Pentru că, pentru La Fântâna, toamna aceasta se numără evenimentele!

 

La Fântâna goes mobile

Prima întâlnire cu marele public al noii ape de izvor îmbuteliate în sticle de 0,5 L a avut loc la Internet and Mobile World, cel mai mare eveniment B2B al industriilor noilor tehnologii și mobilității digitale organizat în România. Aproape 10.000 de oameni au putut încerca (cei mai mulți pentru prima dată) La Fântâna – apă de izvor, disponibilă atât în versiunea plată, cât și în cea carbogazificată.

Efortul de comunicare la un evenimernt de o asemenea amploare a fost adaptat ”specificului local”.

img

Reacțiile participanților la contactul cu o sticlă de apă special concepută pentru mediul business  ne-au depășit așteptările. Gustul și ambalajul au surprins plăcut, iar publicul s-a arătat interesat să afle mai multe despre  noul produs La  Fântâna.

img

 

 

img

 

Conferințele de business

Conferințele organizate de Ziarul Financiar pe temele Pharma și Asigurărilor - respectiv de Forbes, pe tema IMM - au reprezentat contextul perfect pentru a testa reacțiile uneia dintre principalele categorii de public căruia ne adresăm: comunitățile de  afaceri din România.

Pentru noi, a fost ocazia de a prezenta publicului deopotrivă serviciile Kafune – incluzând aici Kafune Intenso serviciul integrat de cafea pe bază de abonament, disponibil pentru companii și La Fântâna – apă de izvor, îmbuteliată la 0,5 L.

img

Reacția participanților a fost și aici una pozitivă. Kafune, care vine într-un pachet de servicii alături de aparatul Senseo Sarista și Kafune Intenso, ce devine un espresso perfect grație aparatului Saeco Lirika au energizat dialogul dintre invitați.

img

Energia do Brasil! Kafune la centre World Class

Poate cea mai dinamică dintre campaniile de toamnă La Fântâna a fost cea de energizare Brazilian-style pentru abonații matinali ai celor mai mari centre de fitness World Class din Capitală.

Aici Kafune și Kafune Intenso au fost vedetele, susținute de o echipă de promovare ”muito brasiliero”: Virginia și Merwin, care au oferit doritorilor cafele aromate, inspirate de Brazilia, la prima oră a dimineții.

img

img

Reacția pozitivă a oamenilor care au făcut cunoștință cu noile produse și servicii La Fântâna ne determină să continuăm să creștem vizibilitatea acestora. Vrem să aducem și gama Kafune – pentru că e deja o gamă – și apa de izvor îmbuteliată mai aproape de categoriile de public pentru care le-am creat.

Share:

Lasa un comentariu: